Eelmine kuu tõi taas tarbijakaebuste kasvu

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Hanna Turetski.
Hanna Turetski. Foto: Peeter Langovits

Tarbijakaitseamet teatas täna oma töötulemustest ja juba mitmendat kuud näitab statistika aastases võrdluses olulist tarbijakaebuste arvu tõusu.

Kokku pöördusid tarbijad novembris kaebuste, järelepäringute ning telefonikõnede kaudu ameti poole 2811 korral. Mullu samal ajal oli pöördumisi alla 2000.

Enamik pöördumistest tuli ametile telefoni teel – 2169. Eelmise aasta novembris oli kõnesid 1310.

Ameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski ütles, et pöördumiste kasvus mängib oma osa nendepoolne telefonisüsteemi uuendamine. «Praegu võtab meil kõnesid vastu kaks-kolm inimest varasema ühe asemel,» sõnas ta.

Samas ei välistanud Turetski ka seda, et ka helistajaid ja tarbijakaitselt abi otsijaid on eelmise aastaga võrreldes rohkem.

Viimane peegeldub ka kaebuste ja kirjalike järelepäringute hulga mõningasest suurenemisest. Novembris esitati kaebusi 160 (mullu 154) ja kirjalikke järelepäringuid tehti 482.

Temaatiliselt sagenesid eelmisel kuul pöördumised seoses eritariifsete lühinumbrite hinnateavitusega, finantsteenuste ja sideteenustega.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles