Internetipank ei lase arveid tasuda (4)

Kerli Kivistu
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Marko Saarm / Sakala

SEB pangakliendile Liisa-Indrale tekitab viimasel ajal suurpanga veebikeskkonna kasutamine pahameelt, sest väidetavalt internetipank pidevalt tõrgub ja kliendiliinile helistades ei pääse kuidagi löögile.

«SEB veebipank on juba mitmendat korda sel aastal kokku jooksnud. Eelmine kord mõtlesin, et mis seal ikka, aga mõned päevad tagasi juhtus see jälle,» kirjeldas Liisa-Indra. Ta lisas veel, et kui kliendiliinile helistada, siis ei saa mitte kuidagi moodi löögile.

Talle vastati klienditoe telefonilt, et hetkel on pikk ootejärjekord. «Eelmine kord kogusid nad inimeste numbreid ja helistasid tagasi ja seetõttu ootasin ka seekord, et ehk nad panevad oma veebi mingi teate, et mis täpsemalt toimub või võtavad uuesti ühendust,» mainis naine.

«Süsteem tõrgub nii, et teostad makse ja hiljem näed, et see pole kontolt maha läinud. Ma tegin ühte makset kolm korda ja summa ei läinud maha ning mingi hetk ei saanud enam veebipanka üldse sisse logida,» selgitas Liisa-Indra.

Ta lausus, et täna viskab samuti pank teda leheküljelt välja ja hiljem ei lase uuesti sisse logida. «Järgmine hetk jälle laseb. See on eriti loll olukord, kui tahad oma arveid tasuda, aga pead sellise tobedusega võitlema,» kirjeldas naisterahvas pahameelt tekitavat olukorda.

SEB pressiesindaja Evelin Allas uuris, kas SEB internetipangal võiks olla probleeme. «Pean tõdema, et SEB poolt töötab kõik kenasti ja samuti ei ole järjekorda ning kliendid on saanud sel aastal nõustajaga koheselt ühendust,» lausus Allas.

«Tavapraktika on küll see, et kui ooteaeg ületab teatud minutid, siis palume alati kliendi telefoninumbrit ja helistame talle ise tagasi,» rääkis Allas.

Tema sõnul võivad aeg-ajalt kodustes arvutites tekkida tõrked ja seetõttu jookseb ka internetipank kokku. «Tõepoolest, on juhtunud, et kliendi internetipank ei tööta, kuna teenusepakkuja, kes kliendile internetiteenust pakub, hoopis tema ühenduse pakkumine võib olla häiritud,» märkis Allas.

Allas meenutas, et SEB-l oli katkestus 15. veebruaril, kui kõik hakkasid tulumaksu tagastusi deklareerima ja selle tulemusena olid tõepoolest liinid hõivatud, kuid hiljem ei ole probleeme esinenud.

Kommentaarid (4)
Copy
Tagasi üles