Lasteriideid tootev perefirma masstoodanguga ei võistle

Maiken Mägi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Panther Media/Scanpix

Kaks aastat tagasi asutatud firma Breden Kids OÜ on paari nädala jooksul pälvinud kaks auhinda – Äripäeva veebileht Kaubandus.ee nimetas nad kõige tarbijasõbralikumaks lasteriiete e-poeks ning Edu Akadeemia omistas neile aasta tegija tunnistuse.

Breden Kidsi asutajad ja omanikud Merle ja Erko Leemet elavad oma kolme lapsega Taebla lähedal Võntkülas, kuhu nad kolisid kolm aastat tagasi Tallinnast, kirjutab Lääne Elu.

Merle Leemet laotab kauba laiali: mütsid, torusallid ja trukiga kinni käivad sallid; kindad, püksid, vestid, beebimütsid, pudipõlled – kõik on tema disainitud, kuigi ta pole midagi sellist kunagi õppinud.

Leemetid nimetavad oma kaupa nišitooteks ega plaani masstoodanguga võistelda. «See on eestimaine, ei ole kasutatud lapstööjõudu, õmblejad saavad elamisväärset palka, neil on moodsad masinad, valged töökohad,» kirjeldas Merle Leemet.

Suurt reklaami pole pere endale kunagi teinud, ent disainile pööratakse suurt tähelepanu ja kunstniku kätt on tunda viimases kui pisiasjas: etiketis, väikestes kingitustes, mis ostjale pakki kaasa pannakse, kodulehest rääkimata.

Refereeritud artiklit saab täismahus lugeda Lääne Elust.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles