Eesti esimene Burger King lubab kiirtoitu kahe ja poole minutiga (1)

Kerli Kivistu
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Burger Kingi kiirtoidurestoran tund aega enne avamist Tallink Star laeval 29. veebruari hommikul.
Burger Kingi kiirtoidurestoran tund aega enne avamist Tallink Star laeval 29. veebruari hommikul. Foto: Sander Ilvest

Täna, 29.veebruaril avatakse Tallinna-Helsingi kiirlaeval Tallink Star seni maailma ainus Burger King kiirtoidurestoran merel, mille näol on tegemist ka kiirtoiduketi Eesti esimese restoraniga.

Tallink Star kiirlaeva Burger King kiirtoidurestoran valmis kahe viimase kuu jooksul, kuigi esimesed ettevalmistused selle loomiseks algasid juba rohkem kui kaks aastat tagasi. Restoran asub üheksandal tekil, endise pitsat ja hamburgereid pakkunud Quick&Easy toidukoha asemel, mis oli Tallinki enda toidukoht.

Tallinki Burger King loodi Soomes kiirtoiduketi frantsiisi haldava Restel Oy ja Tallink Silja ühistel jõupingutustel. Resteli juhatuse esimehe Mikael Backmani sõnul sobib Burger King ideaalselt Tallinna-Helsingi kiirlaevaliinile. «Olles töötanud üle 20 aasta laevanduses, näen suurt potentsiaali meie ülemaailmse kaubamärgi ja unikaalse asukoha sidumisel,» ütles Backman.

Erinevalt McDonald'sist ei tehta merel asuvas kiirtoidurestoranis burgereid valmis, vaid tellimust hakatakse tegema siis, kui see on sisse antud ja kööki läheb. Ühtlasi hakkab olema Tallink Star Burger King'is sarnaselt Vapianoga olema see süsteem, et kliendid saavad kassast piipari, mis tellimuse valmimisel piiksuma hakkab. Kuigi see võeti alles hiljuti kasutusele ka rohkem kui kaks aastat Soomes tegutsenud Burger Kingi restoranides, on selle suurimaks boonuseks aja kokkuhoid.

Kiirtoidurestoranis on ligikaudu 300 istekohta, kuid kuna sealset toitu saab ka kaasa võtta, saab seda tegelikult nautida kõikidel laeva reisijatealadel vastavalt inimeste enda eelistustele. Restorani töötajad said ettevalmistuse ja koolituse vastavalt rahvusvahelise keti kontseptsioonile.

Tallink lõi seoses restorani avamisega laevale täiendavalt 20 töökohta. Restorani menüü on saadaval kõikidel Tallinki kliendiveebisaitidel ja söögikoht on avatud kõikide Stari reiside vältel kõikidel nädalapäevadel.

Kommentaarid (1)
Copy
Tagasi üles