McDonald's jätkab Eestis revolutsiooni

Maiken Mägi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Viru McDonald'si iseteeninduskassa.
Viru McDonald'si iseteeninduskassa. Foto: Aron Urb

Täna avati uuenenud teeninduskontseptsiooniga Viru tänava McDonald’s restoran, kus on lisaks traditsioonilisele letist tellimisele võimalik kasutada puutetundliku ekraaniga iseteeninduskassasid.

Lisaks muudatustele Viru restorani köögis saavad külastajad tänasest tellimust esitada digitaalselt. «Uus restoranikontseptsioon on tuttav juba neile, kes on külastanud Rocca al Mare restorani. Tutvustame seda nüüd ka Viru restoranis, mis on meie vanim ja enim külastatav restoran Eestis,» ütles McDonald’s Baltikumi tegevjuht Vladimir Janevski.

Viru tänaval asuvasse söögikohta paigaldati kolm kahepoolset puutetundliku ekraaniga iseteeninduskassat. Külastajad saavad iseteeninduskassa kaudu tutvuda menüüga, esitada tellimuse ja selle eest ka tasuda.

Janevski sõnul algab nüüdsest toitude valmistamine köögis üksnes siis, kui külastaja on tellimuse esitanud. Rocca al Mare restoranis, kus see süsteem juba toimib, esitatakse digitaalselt umbes 20 protsenti tellimustest, mida peab Janevski alguse kohta heaks tulemuseks.

«Eestimaalased on digitaalsetele lahendustele väga avatud, mistõttu usume, et iseteeninduskassad võetakse kiiresti omaks,» ütles ta, lisades, et soovijad saavad oma eineid ka senisel viisil letist teenindajalt tellida.

Lähiajal viiakse uuele teenindusplatvormile üle ka kõik teised Eesti McDonald’s restoranid.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles