Küsitav vee kokkuhoiu kampaania teeb inimesed nõutuks (4)

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kampaaniaga kutsutakse inimesi üles vett kokku hoidma.
Kampaaniaga kutsutakse inimesi üles vett kokku hoidma. Foto: pissi.ee

Viimastel päevadel on paljude inimeste tähelepanu köitnud omapärane kampaania, milles kutsutakse inimesi üles vee kokkuhoiu nimel duši all pissima.

Möödunud nädala lõpul ilmusid tänavatele välireklaamid kampaaniaga «Pissi duši all ja säästad joogivett». Kampaania kirjelduses seisab, et kuna vaid ühele veetõmbele tualetis kulub ligi 10 liitrit vett, oleks otstarbekam kasvõi korra päevas see tõmme tegemata jätta.

Kui aga inimene korra päevas duši all käib, soovitatakse ka pissimine seal ette võtta. Sel viisil säästaks kaheliikmeline pere 6000 liitrit vett aastas, kolmeliikmeline pere 9000 liitrit vett jne.

Sealjuures jääb kampaania korraldaja ning tema eesmärk inimestele ehk veidi segaseks, kuna info selle kohta on üsna napp, pakutud pole ka alternatiive teisteks vee kokkuhoiu viisideks. Kampaania idee ning teostuse taga on reklaamiagentuur Rakett.

Kampaania e-mailile kirjutades selgub, et enne selle lõppu ühelegi küsimusele vastata ei plaanita ning sama kinnitas ka ettevõtte esindaja Paul Liivoja. «Kõik küsimused saavad vastuse 31. märtsil, kui kampaania on läbi - see on meil nii kokku lepitud,» jäi ta napisõnaliseks.

Kommentaarid (4)
Copy
Tagasi üles