Lugeja küsib: miks lõpetab Starman analoogsignaali pakkumise?

6
KOMMENTEERI PRINDI ARTIKKEL
16. märts 2016 21:21
FOTO: Peeter Langovits / Postimees / Scanpix

«Pea kõik Starmani kliendid peavad üle minema digiboksi kasutamisele. Miks lõpetab ettevõte analoogsignaali pakkumise?» soovib lugeja teada.

Vastab Starmani kommunikatsioonijuht Kristi Reiland.

Eestis mindi juba pea kuus aastat tagasi üle digilevile ehk kõiki kanaleid sh ka ETV ja ETV2 edastatakse vaid digitaalse signaaliga. Nii ka Starmani võrgus lõpetame samm-sammult analoogsignaali pakkumise.

Tänaseks vaatab juba üle 99 protsenti Starmani klientidest DigiTV-d, mis on kvaliteetse pildi ja heliga ning pakub lisaks mitmeid mugavusteenuseid nagu elektrooniline saatekava, Ajamasin, videolaenutus, saadete salvestamine, meeldetuletused, TV Everywhere.

DigiTV vaatamiseks vajaliku digiboksi või mooduli saab klient meie käest ja seda ilma täiendavate tasudeta. Kokkulepitud ajal paneb meie tehnik kõik seadmed üles ja seadistab ning vajadusel juhendab kasutamisel. Kokkuvõttes on kliendil, kes veel vaatab analoogsignaali, vaja vaid meiega ühendust võtta ning ülejäänu eest hoolitseme juba meie.

SAADA E-POSTIGA PRINDI ARTIKKEL