Lugeja küsib: kas SuperBus teeb korrektseid loosikampaaniaid?

Maiken Mägi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Superbus alustas Eesti liinidel detsembrist.
Superbus alustas Eesti liinidel detsembrist. Foto: «Reporter» / Kanal 2

«SuperBus tegi Facebookis loosikampaania, kus öeldakse, et postituse kommenteerijate vahel loositakse välja auhind. Kui identseid postitusi on mitu, siis kas peaks loosima mitu auhinda? Loogika ütleb, et kui kommenteerijatele lubatakse auhind, siis ongi iga postituse kohta üks auhind. SuperBusi kahe postituse all on aga samad võitjad,» kirjeldas lugeja.

Vastab SuperBus.com Facebooki lehe haldur.

Mõlema postituse puhul on tegemist ühe ja sama loosikampaaniaga, kus loositi välja (täpselt nagu lubati) kaks piletit - üks pilet Eesti-Norra mängule ja üks pilet Tallinn Fashion Week’ile.

Loosimine viidi läbi loteriimeetodil. Loosimiseks võeti arvesse korraga mõlema postituse alla kommentaari jätnud inimesed. Need kes kirjutasid POISS koondusid ühte loosipakki ning need, kes kirjutasid TÜDRUK koondusid teise loosipakki. Mõlemast loosipakist valiti välja üks võitja.

Postituste arv mängu tutvustamisel ei muuda loositavate auhindade hulka.

SuperBus lisas samal õhtul Facebooki kaks postitust loosikampaania kohta.
SuperBus lisas samal õhtul Facebooki kaks postitust loosikampaania kohta. Foto: Kuvatõmmis
Foto: Kuvatõmmis
Kommentaarid
Copy
Tagasi üles