Tarbijakaitseamet soovitab hoiduda veebipoest heahind.ee (2)

Maiken Mägi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Marko Saarm / Sakala

Hiljuti on tarbijakaitseametisse pöördunud palju tarbijaid, kellel on probleeme kauplejaga HeaHind Market OÜ (www.heahind.ee).

Amet teavitas, et nende poole pöördunud tarbijate mured on ajendatud kaupleja lubatud tarnetähtaegadest mittekinnipidamise, kauba tarnimata jätmisega ning ostusummade tagastamata jätmise või sellega viivitamisega seoses.

Ka mitu Postimehe lugejat on teada andnud probleemidest heahind.ee poega. «Tähesaju teel nende kaupluse uks on suletud, pood praktiliselt tühi, inimesed on ukse taga oma kaupa nõudmas.Telefonidele ei vastata, samas nende veebileht on toimiv ja uusi tellimusi saab teha,» kirjeldas üks lugeja.

Amet on pöördunud HeaHind Market OÜ poole ning kohustanud teda 28. märtsiks andma selgitusi tarbijate ees võetud kohustuste täitmata jätmise põhjuste kohta ja tegema ettepanekuid olukorra lahendamiseks.

Kuniks amet on välja selgitanud täpsemad asjaolud, sealhulgas ettevõtja ülevaade tarbijate ees võetud kohustuste täitmise osas, soovitatakse tarbijatel nende majandushuve silmas pidades hoiduda tehingutest www.heahind.ee veebilehe vahendusel. Tarbijakaitseamet teavitab uute asjaolude ja täiendava info saamisel tarbijaid täiendavalt.

Lisaks juhib amet tähelepanu, et HeaHind Market OÜ kasutab klienditeeninduseks muuhulgas ka lühinumbrit 1707, mis on tavatariifist kõrgema tariifiga telefoninumber.

Kuivõrd tasu arvestus algab juba kõne ooteajal ja tarbijate pöördumistest nähtuvalt ei pruugi kaupleja telefonile vastata, siis soovitab amet tarbijatel pöörduda HeaHind Market OÜ poole sõlmitud lepingutest tulenevate küsimuste lahendamiseks e-posti teel.

Kommentaarid (2)
Copy
Tagasi üles