Rimi üllatab kliendikaardi uuendustega (1)

Maiken Mägi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rimi kliendikaart.
Rimi kliendikaart. Foto: Mihkel Maripuu

Rimi kliendikaardi omanikud on viie aasta jooksul teeninud 12 miljonit eurot Rimi raha, mida koguneb 1 protsent igalt ostult. Sellest nädalast võetakse kasutusse ka kontaktivabad kliendikaardid.

Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuhi Andrija Lilleoja sõnul on Rimil ligi 600 000 kliendikaardi omanikku, kellest 67 protsenti on naised ja 33 mehed. «Kliendid kasutavad kaardile kogunenud Rimi raha ära pea 95 protsendi ulatuses, kuna raha aegumist tuletatakse kliendile meelde nii kassas, terminalis, tšekil kui isiklikul Rimi veebikontol,» ütles ta.

Sel kevadel võtab Rimi esimese jaeketina kasutusele uued kontaktivabad kliendikaardid, mida saab ostul registreerida ilma magnetriba kasutamata. Kaart tuleb asetada lihtsalt kaardimakseterminali lähedale. Lilleoja rääkis, et viimase kahe nädala jooksul on poed väljastanud 11 000 kontaktivaba kliendikaarti ning alates 1. aprillist saab neid kasutada kõikides Rimides.

Säästumarketid lähevad Lilleoja sõnul kontaktivabale kliendikaardile täielikult üle sügiseks. Kontaktivaba kaardi tegemine on kliendile kuni 4. aprillini tasuta, kuid jätkuvalt saab kasutada ka varem väljastatud Rimi kaarte.

Veel ühe uuendusena saab nüüdsest Rimi kliendikaardiga soodustust lisaks enda sünnipäevale ka laste sünnipäevade puhul. Selleks on vaja lapse andmed registreerida kaupluse terminalis või Rimi veebilehel. Sünnipäevasoodustust saavad viis päeva enne ja viis päeva pärast sünnipäeva kuni 16-aastased lapsed. Näiteks on 30-protsendilise soodustusega mänguasjad ja kümme protsenti soodustust saab Rimi kokkade valmistatud söökidelt.

Kommentaarid (1)
Copy
Tagasi üles