Tunde lennujaamas Kopenhaageni reisi oodanud inimesed paigutati Tallinnas hotelli

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
SASi lennuk.
SASi lennuk. Foto: SCANPIX

Täna pärastlõunal Tallinnast Kopenhaagenisse suunduma pidanud Scandinavian Airlinesi (SAS) lend lükati edasi, kuni see õhtul kella 20 paiku tühistati. Ühe reisija sõnul olid inimesed suurema osa ajast teadmatuses ja lennufirmaga oli võimatu ühendust saada.

Täna kell 15.10 pidi Tallinnast Kopenhaagenisse väljuma SASi lend. Reisijad olid juba pardal, kui kapten teatas, et lennukil on tehniline rike, ja palus pooleks tunniks väljuda. 

Siis aga selgus, et reisijad suunatakse edasi 19.20 väljuvale SASi lennule, kuid ka see tühistati. Inimesed ootasid nii Tallinna kui ka Kopenhaageni lennujaamas pikki tunde.

«Lõpuks saatis SAS sõnumi, kuid see oli ka kõik - SASil pole Tallinna lennujaamas inimesi, telefonidele aga peale tööpäeva lõppu enam ei vastatud,» rääkis Postimehele üks Kopenhaagenisse lendama pidanud naine, kes veel kella 20.30 paiku Tallinna lennujaamas hotellivautšerite järjekorras ootas.

Tema sõnul olid teadmatuses ka lennujaama töötajad, kes lennufirmaga ühendust ei saanud. Lennujaama pressiesindaja Priit Koff ütles aga, et küsimustega tuleb otse lennufirma poole pöörduda.

Postimehega suhelnud reisija sõnul olid lennujaama töötajad abivalmid. Jagati toidutalonge ja hiljem hotellivautšereid. «Mõned välismaalased olid siiski pahased ja elasid oma emotsioone nende peal välja,» märkis ta.

Siiski jagati tema sõnul infot vaid siis, kui ise küsima mindi.

Osa reisijaid paigutati ööseks Nordic Hotel Forumi hotelli, kuhu nad pidid ise transpordi organiseerima. Osa reisijaist aga loobus või ostis ise oma raha eest uue lennupileti.

Reisijad, kes oleksid pidanud täna 15.10 ja 19.20 lendudega Kopenhaagenisse minema, suunati praeguse info kohaselt homme hommikul kell 6.20 väljuvale lennule.

«SASil ei ole ühtegi uut lennukit välja panna, jääb lootus, et ehk nad hommikuks suudavad uue lennuki organiseerida,» märkis reisija. Ta lisas, et paljudel on probleem, kuidas Kopenhaagenist edasi saada. «Mul isiklikult on vaja Amsterdami minna ja kuna SASi telefoniliinid avatakse alles kell 7, siis ma ei saagi enne midagi teha,» ütles ta. «Igal juhul on jama, eriti, kui ka hommikune lend väljuma ei peaks.»

Kommenteerib SASi pressiesindaja Anna Wiksten

Wiksteni sõnul ilmnes lennukil ootamatult tehniline rike, mistõttu lükati reis esialgu edasi. «Kui algul arvati, et lennuk õnnestub siiski täna töökorda saada, selgus peagi, et probleem on tõsisem ning väljumise aeg lükati seetõttu veel kord edasi,» rääkis Wiksten.

Ta tõdes, et kuna ka mehaanikud ei teadnud, kui kaua vea kõrvaldamine aega võtab, võis tekkida olukord, kus lennujaama klienditeenindajad ja seeläbi ka reisijad ei saanud toimuva kohta piisavalt teavet. «Meil on sellepärast väga kahju,» ütles Wiksted ja lisas, et reisijate toit ja majutus on lennufirma poolt kaetud.

Ta ütles, et kui hommikuks lennukit korda ei saada, organiseerib SAS teise lennuki. «Lend Kopenhaagenisse väljub hommikul kindlasti,» kinnitas Wiksted.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles