Panga maksesüsteemi rike jättis kliendi kolmeks päevaks rahata

Maiken Mägi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Nordea panga peakontor.
Nordea panga peakontor. Foto: TT News Agency / Scanpix

Nordea pangal esines möödunud nädalavahetusel ja esmaspäeval tehtud euromaksete laekumisel häireid, mis puudutas küll väikest osa klientidest, ent kestis mõne kliendi jaoks lausa mitu päeva.

«Nordea pangast nädalavahetusel tehtud ülekanne oli täna kella 10 seisuga laekumata. Panga kodulehel seisab armetu vabandus. Teatavasti on pangad maksete kättesaamisel ja sanktsioonide rakendamisel ise väga resoluutsed. Kas Nordea kavatseb kompenseerida tekitatud ebameeldivused? Mul on nende vigade tõttu käes kolmas päev ilma rahata,» kurjustas tarbijaportaali poole pöördunud lugeja.

Nordea kommunikatsioonijuht Jane-Liina Liiv tunnistas, et esmaspäeval tekkis Nordea maksesüsteemis tõepoolest häire, mis sai küll sama päeva lõunaks taas töökorda, aga väikse hulga klientide jaoks tähendas siiski pikemat makseviivitust.

«Oleme selle nimel kõvasti pingutanud ja hiljemalt täna lõunaks peaks olema kogu intsident lahendatud,» ütles Liiv. Ta märkis, et kui klient on saanud panga süül kahju, siis see hüvitatakse talle. «Vaatame kõik kliendi juhtumid eraldiseisvalt üle ja tegutseme esimesel võimalusel,» lisas ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles