Eesti Raudtee ja Elron hoiavad raudteeohutusel aktiivselt silma peal

Maiken Mägi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rong.
Rong. Foto: Elmo Riig / Sakala

Täna leidis Eesti Raudtee ja Elroni koostöös ning päästeameti osalusel aset raudteeõnnetuse tagajärgede likvideerimise õppus, mis keskendus reisirongi tõstmisele ning avariivankrite paigaldamisele.

Rongiõnnetuse korral on õnnetuse tagajärgede kiire likvideerimine liikluse taastamiseks kriitilise tähtsusega, mistõttu on oluline rakendada meetmeid ajalise võidu saavutamiseks. Reisirongide operatiivsemaks tõstmiseks kohaldasid AS Eesti Raudtee Päästerongi töötajad spetsiaalse haagise, mis annab hädaolukorras ajalise võidu rööbastelt maha sõitnud rongi liigutamiseks ning raudteeliikluse taastamiseks. 

AS Eesti Raudtee turvaosakonna juhataja Marius Kupperi sõnul andis õppus ülevaate päästerongi tööst ning selgema arusaama tegevuste ajalisest kulust. «On oluline, et erinevate asutuste spetsialistid harjutaksid ühiselt ning et õppuse käigus ilmnenud küsimusi ja probleeme analüüsitaks. Sellise tegevuse tagajärjel on õppuse tulemuseks veelgi parem ja operatiivsem valmidus reaalses olukorras toimetulekuks,» selgitas ta.

AS Eesti Liinirongid ohutusjuht Pille Pärnjõe sõnas, et viimase poole aasta jooksul on tunduvalt tihendatud Elroni ja Eesti Raudtee ohutusalast koostööd. «Regulaarsetel ohutuskoosolekutel keskendume eeskätt raudteeohutuse ennetustööle ja võimalike riskikohtade analüüsile. Seetõttu loodan, et läbimängul harjutatud avariilise rongi teisaldamise võimekust reaalses elus vaja ei lähegi,» lisas ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles