Tuntud bussifirma patustas seaduse vastu

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Firma saatis suure bussi asemel liinile väiksema.
Firma saatis suure bussi asemel liinile väiksema. Foto: Jaanus Lensment

Reede õhtul ülikoolilinnast kodumaakonda pääseda üritanud viljandimaalased said mugava bussireisi asemel kogemuse, mis oma nurgelisuses niipea ei unune.

Pärast väsitavat töönädalat kodukanti Väike-Rakkesse põrutanud Kaisa teab juba ammu, et kell 18.30 Viljandi poole väljuvale bussile tuleb pilet moodsate kanalite abil aegsasti ette osta, sest saatusekaaslasi, kes leivaraha kaugemalt koguma peavad, jagub hulgi, kirjutab Tartu Ekspress. Õudseimateski unenägudes ei kujutanud ta aga ette, et ka nii ettenägelikust käigust võib mugava sõiduelamuse tagamiseks väheks jääda.

Teise õppetunnina on heitlik elukäik Kaisale selgeks teinud, et ühissõidukisse tasub trügida võimalikult vara, sest kõrvalistel külaliinidel piletil märgitud ametlikust kohast üldjuhul suurt numbrit ei tehta. «Istusin parema vaate nimel ettepoole, aga hiljem peale tulnud kaasreisija ajas mind «oma kohalt» minema,» kurtis ta. «Selleks ajaks oli minu enda koht juba võetud ja pidin püsti seisma, ja mitte üksi. Ei ole võimalik, et üks buss rahvast niimoodi nörritab – hulk vihaseid kliente.»

Miks Hansabussiliinide seadust rikkudes inimesi sõidutas, loe Tartu Ekspressist täpsemalt.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles