Ikooniline Coca-Cola teeb läbi uuenduskuuri

Eleen Laasner
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: The Coca-Cola Company

Coca-Cola andis teada plaanist uuendada karastusjookide pakendeid, et ühtlustada brändi ning siduda uut nägu vana ikoonilise välimusega.

Hiljuti andis suurtootja teada, et nende «ühtne bränd» välimus jõuab laiema publikuni maikuu esimesel nädalal Mehhikos, kus saavad uue välimuse null- ja madala kalorisisaldusega plekkpurgid ja klaaspudelid, aasta lõpuks peaks olema jõudnud need juba üle maailma.

«Pakend on meie kõige nähtavam ning väärtuslikum vara,» ütles firma turundusjuht Marcos de Quinto. «Coca-Cola punasest sildist on saanud brändi põhiline tunnus, mis viitab ühtlasi ka heale maitsele, tujule ja värskusele,» lisas ta.

De Quinto arvates aitab «ühtne bränd» kiiresti tuvastada kõikvõimalikke sama firma tooteid. Uus kujundus hõlmab endas unikaalset tootenime ja lihtsasti leitavat toitumisalast teavet, mis omakorda aitab teha tarbijatel teadlikumat valikut.

Kuni praeguseni on hõbedane värv tähistanud dieetkoolat. Nullkoola saab endale musta kuue ja osaliselt rohelist värvi pakend tähendab, et tegu on Coca-Cola life-iga, milles on kasutatud naturaalseid magustajaid.

Uue disaini puhul võtab enamiku värvist enda alla siiski punane, ülejäänud osa purgist või pudelist on siis vastavalt joogile tähistatud musta, halli või rohelisega.

«Nii suur muudatus brändi disainis on meie 130-aastase ajaloo jooksul esmakordne,» ütles Coca-Cola rahvusvahelise disaini asepresident James Sommerville.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles