Kliendi kaebus Ikea kohta võttis ootamatu pöörde

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Jurga Andriejauskaitė

Rootslanna kaebus Ikea kohta sai suure tähelepanu osaliseks, kuid ootamatult astusid lugejad mööblipoe poolele, suunates oma pahameele hoopis kaebuse esitanud naise vastu.

23-aastast Beatrice Hurtigit ärritas hiljuti Rootsis Örebro linna Ikea restoraniosas nähtud silt, millel oli kirjas, et sealses peredele mõeldud nurgakeses on rohkem ruumi isale, emale ja lapsele, vahendab Local.

Naine pildistas silti ning postitas selle Ikea Facebooki lehele. «Lapsed ei peaks midagi sellist lugema - kujutage ette, mida peaks mõtlema laps, keda näiteks kasvatab vanaema või kelle üks vanem on pere maha jätnud või kellel pole traditsiooniline perekond,» avaldas ta meelt.

Ikea võttiski naise pahameele tõttu nimetatud sildi maha, sest omavahel suheldes mõistsid nad, et võibolla polnud see tõepoolest kõige paremini sõnastatud. Juhtunu korjas üles Rootsi meedia ning lugu levis kulutulena, pälvides suurt tähelepanu ka suhtlusvõrgustikes.

Sugugi mitte enamik inimesi polnud sotsiaalmeedias arvamusel, et Hurtigi kaebus on põhjendatud. Naine sõnas, et ta ei soovinud juhtunust suurt numbrit teha, kuid alates ajast, mil lugu meediasse jõudis, on ta oma sõnutsi saanud ähvardavaid kirju. Näiteks avaldati ühes lootust, et naine võiks langeda seksuaalkuriteo ohvriks. Hurtig märkis, et tema sooviks oli siiski vaid head teha.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles