Lugeja küsib: miks Taxify valitud andmeid muudab?

Kerli Kivistu
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Taxify rakendus.
Taxify rakendus. Foto: Eero Vabamägi / Postimees

«Olen taksojuht, kes kasutab Taxify rakendust ja seal saab valida endale sobiva tööraadiuse, milleks tavaliselt selekteerin 2-3 kilomeetrit. Kuid rakendus viskab mind tihti sellest välja, mis tähendab, et ta on ka kaugematele klientidele nähtav, kes on näiteks 5-7 kilomeetri kaugusel. Miks ei pea valitud tööraadius paika?» soovib taksojuht teada.

Vastab Taxify asutaja Markus Villig.

Taxify eesmärk on pakkuda klientidele igal ajal autot ja teiselt poolt juhtidele efektiivselt tööd, seega katsetame erinevaid süsteeme et seda tasakaalu hoida.

Juhid saavad enda poolt valida eelistatud raadiuse, mida kasutatakse olukorras kus vabu autosid on saadaval. Kui tekib olukord, et kõik autod linnas on võetud, siis võidakse juhile pakkuda tellimusi ka kaugemalt (kuni 7 kilomeetrit). Alati on võimalus tellimusest ka loobuda, kui juht seda teenindada ei soovi.

Kõiki juhte on süsteemist teavitatud ja paljud juhid sõidavad igapäevaselt ka 40 km raadiusega, et kogu linna hästi katta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles