Liiga palju jääd joogis andis aluse nõuda miljoneid

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Väidetavalt petab Starbucks oma kliente pannes topsi liiga palju jääd.
Väidetavalt petab Starbucks oma kliente pannes topsi liiga palju jääd. Foto: Reuters / Scanpix

Firmadelt on nõutud valuraha, sest kohv oli liiga kuum. Nüüd esitatakse hagi, sest jahutatud joogis on liiga palju jääd.

Üks USAs Illinoisis elav naine nõuab Starbucksilt viis miljonit dollarit, kuna firma panevat oma kohvijookidesse liiga palju jääd, kirjutab NBC.

Stacy Pincuse väitel on jahutatud kohvijookides pea pool kogusest jää. «Sõna jook tähendab joodavat vedelikku. Selle definitsiooni järgi ei ole jää joodav. Sellele tuginedes annab Starbucks oma klientidele märksa vähem jooki, kui tegelikult tellitud ja ka makstud,» seisab kaebuses. Kaebuse kohaselt eksitab nii käitudes kohvihiid oma kliente, kuid suurendab oma kasumit.

Kaebuse esitaja soovitab kohvihiiul võtta kasutusele suuremad topsid, et isegi koos jääga serveerides saaksid kliendid tellitud koguse jooki. Naine nõuab kohvihiiult viis miljonit dollarit kõigi nende klientide eest, kes on viimase kümne aasta jooksul ostnud jahutatud jooke.

Starbucksi esindaja Jaime Riley sõnul on tegu alusetu nõudega. «Meie kliendid saavad aru ja aktsepteerivad seda, et jää on jahutatud joogi lahutamatu osa. Kui jooja ei ole rahul talle valmistatud rüüpega, siis teeme heameelega selle uuesti,» lisas ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles