Klientidele pakutavad preemiapunktid kasutatakse ära pangas

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pangakaart.
Pangakaart. Foto: SCANPIX

Üle poole Swedbanki klientidest kasutab panga preemiaprogrammi, kusjuures kõige enam tellitakse preemiapunktide eest pangateenuseid.

Swedbanki eraisikute panganduse divisjoni direktor Kaie Metsla sõnul telliti eelmisel aastal preemiaprogrammist erinevaid pangapakkumiste soodustusi üle 100 000 korra. «See on ca 30 protsenti preemiapunktide tellimuste mahust,» ütles Metsla. Kõige populaarsemaks kingituseks on tasuta pangasisesed euromaksed internetipangas, lisaks tellitakse palju autoliisingu ja kodulaenu lepingutasu soodustusi. Populaarsed on ka loteriid. «Oleme välja loosinud erinevaid tehnikatooteid nagu näiteks populaarseid Apple'i nutiseadmeid, telekaid, kütust, reisiraha ja kosmeetikat,» märkis ta.

Preemiaprogrammis osalejatel on võimalik koguda preemiapunkte nii deebet- kui ka krediitkaardiga makstes ja vahetada punktid hiljem meelepäraste pangateenuste, kingituste ning soodustuste vastu.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles