SEB klient jäi ootamatult rahast ilma

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Pühapäeval Annelinna Prismas sisseoste teinud naine jäi tühjade kätega, kuna makse ei õnnestunud. Küll aga õnnestus pangal raha inimese kontolt maha võtta.

«Soovisin maksta SEB pangakaardiga, kuid tehing ei õnnestunud, aga kaardilt läks raha maha,» kirjutas Laura. Naine SEB infotelefonile, kust väideti, et ta on ostu sooritanud ja kauba ka kätte saanud. «Andsin telefoni edasi kassiirile, kes ütles samuti, et ostu sooritatud pole ja seda kordas üle  ka Prisma peremarketi vahetusevanem,» meenutas naine püüet õiglus ikkagi jalule seada.  Tänaseni (2.05.2016) ei ole saanud mina oma ostu summat SEB pangakontole.

SEB kommunikatsioonijuhi Evelin Allase sõnul ei saa pank kommenteerida üksikut juhtumit meedias. «Kui selgub, et kliendi makse kaupmehe väitel ebaõnnetus, kuid kliendi kontolt on raha broneeritud või maha arvestatud, siis peab klient tehingu vaidlustama,» selgitas Allas protsessi üldiselt. Sellises olukorras saab makse broneeringu või tehingu vaidlustada internetipangas või kontoris.

«Julgelt võib helistada ka meie klienditoe telefonile ja meie nõustajad juhendavad klienti, kuidas seda teha,» soovitas ta. Allase sõnul võtab tehingu tühistamise protsess tavaliselt aega kaks kuni viis  tööpäeva. Kuna tühistamine tähendab panga ja kaupmehe vahelist suhtlust, siis keerulisemate juhtumite puhul võib see aeg ka pikem olla.

«Mõistame, et kliendile on olukord, kus tema raha on broneeritud või kontolt maha arvestatud, ent teenust või kaupa ei saadud, halb kogemus. Samas, kui me vaatame kaardimaksete koguarvu, siis on hea meel tõdeda, et nende kaarditehingute arv, mis mingil põhjusel ebaõnnestuvad, on siiski väga väikesed,» ütles Allas.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles