Toidutootjad sihivad suurel toidumessil välismaist turgu

Maiken Mägi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Valio osalus toidumessil on toonud neile mitmeid olulisi kontakte.
Valio osalus toidumessil on toonud neile mitmeid olulisi kontakte. Foto: Mihkel Maripuu / Postimees

Kaheksa Eesti toidutööstusettevõtet osaleb täna alanud maailma suurimal private label tootjate messil Amsterdamis. Mess toob kontaktide ja kogemuste jagamiseks kokku tööstusi nii toidusektorist kui muudest valdkondadest.

«Erinevalt paljudest teistest toidumessidest on private label tootjate assotsiatsiooni (PLMA) mess koht, kust oleme saanud eksporti laiendavaid kontakte. Messil loodud suhted on aidanud müüa Eesti piimast valmistatud tooteid nii Valio kaubamärgi all kui ka omamärgitoodetena. Tänu eelmiste aastate messidel osalemisele on Valio tooted jõudnud müügile näiteks Kreekas ja Poolas,» rääkis Valio Eesti tegevjuht Maido Solovjov. Valio osaleb messil kolmandat korda.

Toiduliidu juhi Sirje Potisepa sõnul on private label toodete valmistamine muutunud Eesti toidutööstustele pärast Venemaa embargo kehtestamist oluliseks väljundiks, mis võib tagada ligipääsu uutele eksporditurgudele. «Tundmatud kaubamärgid peavad eksporditurgudel usalduse võitmiseks nägema ränka vaeva, samas kaubanduskettide omamärgitootena on võimalik saada kohe tarbija tähelepanu ning tagada väärikas tootmismaht,» lisas ta.

PLMA messil on Eesti toidutööstustest esindatud Valio, Farmi, Balbiino, Salvest, Saku Õlletehas, Liviko, Balsnack ja Snack Time. Messikülastajaid ootab 4300 boksi ning 60 eri riigi või piirkonna paviljoni. Lisaks toidule on esindatud ka kosmeetika, tervise- ja ilutooted ning kodu-, aia- ja autohooldustooted.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles