Supertoidusegude tootja edu kasvab jõudsalt

Maiken Mägi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Boost pakub valikus kolme supertoidusegu.
Boost pakub valikus kolme supertoidusegu. Foto: Smuutid.ee

BoostMe OÜ supertoidusegude tootjad Sven Nuum ja Teet Torim on noore ettevõttega palju vaeva näinud ning teavad, et edu taga on tõsine töö.

«Oleme uuendanud selle aasta jooksul kolm korda kodulehte, pakendeid, etikette, retsepte – alati leiab midagi, mida homme oskame ja suudame paremini teha,» kirjeldas esimest tegutsemisaastat Sven Nuum, kes on üks ettevõtte asutajatest, vahendab Saarte Hääl.

Parasjagu toimibki supertoidusegude tootjatel paralleelselt kaks kodulehte: Boost.ee inglise keeles ja alates aprillist smuutid.ee, mis annab võimaluse rääkida oma kogemustest emakeeles.

Kuigi segupulbritest kõneldakse palju, on Nuumi arvates edu suhteline. «Esimese toote turule toomiseks kulus kuus kuud ja esimeste kuude müügid olid 30 paki ringis, aga meie jaoks oli see juba edu - olime õnnelikud oma 30 paki müümise ja esimese 40 fänni üle,» avaldas ta.

Aastaga on noormeeste edu kasvanud mitmekordselt. «Oleme saatnud klientidele pakke Kanadasse, Singapuri, Filipiinidele, Hispaaniasse, Saksamaale, USA-sse, Inglismaale, Küprosele, Soome, Rootsi, Taani, Itaaliasse ja isegi Austraaliasse,» loetles Torim. Poodidesse laienemisele pole nad rõhku pannud, kuna prioriteet oli e-poe käivitamine. Praeguseks külastab www.boost.ee lehte igakuiselt 20 000–25 000 inimest.

Loe lähemalt Saarte Häälest.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles