Lugeja küsib: miks peab osa kliente Tele2 kliendiinfosse helistades kõne eest maksma?

Maiken Mägi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Panther Media/Scanpix

«Tele2 kodulehel on kirjas, et infoliinile helistades on Tele2 klientidele on esimene kõneminut tasuta, alates teisest minutist rakendub paketipõhine hind. Infoliinile helistades ei arvestata paketipõhiseid tasuta kõneminuteid, v.a Multipakett 3.0, 4.0, 4.1, 5.0 ja 5.1 puhul. Miks kõikidele klientidele ei arvestata infoliinile helistamist paketipõhise tasuta kõneminutite sisse? Miks Multipaketi kasutajad teistest paremad on?» küsib lugeja.

Vastab Tele2 Eesti kommunikatsioonijuht Egle Merbach.

Kuna tegemist on eritariifse numbriga, siis oleme andnud klientidele esimese kõneminuti tasuta ja alates teisest minutist toimub hinnastamine nii, nagu kodulehel on kirjas. Mobiilsidevaldkonnas on täiesti tavaline praktika, et erinevatele pakettidele kehtivad erinevad tingimused ning hinnastamine.

Tulevikus plaanime ühtlustada hinnastamise kogu kliendibaasi lõikes. Et teenuse kasutamine oleks klientide jaoks lihtsam, plaanime kehtestada kõigile paketipõhise hinna. Esimene minut ei ole sel juhul tasuta, aga kõik kliendid saavad kasutada helistamiseks oma paketis sisalduvaid minuteid.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles