Danske Bank lõpetab oktoobrist jaekliendi kliendiprogrammid

Kerli Kivistu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Arno Saar / SL Õhtuleht

Danske Bank teatas 2015. aasta veebruaris, et keskendub Balti riikides äriklientide teenindamisele.

Pank ei ava edaspidi jaeklientidele uusi arvelduskontosid ning 3. oktoobrist lõpevad kliendiprogrammid Danske Standard ja Danske Premium. Programmidega kaasnenud soodustused lõpevad samal kuupäeval ja edaspidi saab pank osutada klientidele teenuseid vastavalt panga hinnakirjale.

Danske Banki Balti panganduse juhi Ivar Pae sõnul on pank otsustanud keskenduda keskmiste ja suuremate ärimahtudega ettevõtetele ning lõpetab konkureerimise jaeklienditurul.

«On möödunud pea poolteist aastat sellest, kui teavitasime oma keskendumisest ettevõtetele. Tänaseks oleme kasvatanud oma äri ettevõtetega ja oleme jätkuvalt veendumusel, et kui soovid midagi väga hästi teha, siis tuleb vaid sellele valdkonnale keskenduda,» lausus Pae. Ta lisas, et pank on igakülgselt abiks klientidele, kes soovivad nõu, kuidas oma arveldused üle viia teise panka.

Pangaga sõlmitud lepingud kehtivad edasi, kuid alates 3. oktoobrist 2016 ei sõlmi pank enam jaeklientidega uusi lepinguid ja kehtivaid lepinguid enam ei pikendata. Seega näiteks pangakaardid, hoiused ja reisikindlustus enam ei pikene. Kõik kliendid saavad aegsasti teavitatud teenuse lõpetamisest.

Vajaliku lisainfo leiavad kliendid panga kodulehelt rubriigist «Eraisikule».

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles