Moebränd Zara hakkab panustama taaskasutusse

Kerli Kivistu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: PantherMedia / Scanpix

Moebränd Zara on otsustanud hakata panustama taaskasutusse, pakkudes klientidele võimalust kantuid rõivaid ümbertöödelda.

Zara omanik Inditex SA on otsustanud järgmise nelja aasta jooksul välja töötada uue strateegia, mida sellel nädalal ka mitmed ülemused kinnitasid. «Nimelt, sel aastal on mõjutanud meie uut strateegiat keskkonnamõju kava 2016-2020,» ütles Inditex president Pablo Isla oma kirjas investoritele.

«Üks kõige olulisem osa projektist on see, et algatada soovimatute toodete taaskasutamine ja ümbertöötlemine ning ühtlasi alustada läbi selle koostööd erinevate organisatsioonidega,» täpsustas Isla. Pärast edukat pilootprojekti paigaldatakse asjade kogumiskastid viies erinevas riigis 37 kauplusesse. Täpsemalt Hispaaniasse, Suurbritanniasse, Hollandisse, Taani ja Rootsi.

Sarnaselt teistele kaubamärkidele nagu näiteks H&M, on Zara eesmärk sulgeda nii-öelda tsükkel, ehk mõelda juba riiete tootmisel selle peale, et need ei jõuaks prügilasse. Seetõttu pöörab Zara tähelepanu ringmajandusele, mille eesmärk on mittebioloogiliste ressursside materjalide taaskasutusel, et seeläbi vähendada meie ökoloogilist jalajälge.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles