Kuidas läheb kolmel toitu pakkuval e-poel?

Eleen Laasner
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Marko Saarm

Harjumaal tegutsevatest kauplusekettidest on toidu kojuviimise teenust hakanud pakkuma nii Maxima, Selver kui COOP.

Esimesel tegevusaastal kujunes e-Maxima regulaarseks ostukohaks 16 000 perekonnale. Kõige usinam ostja tegi selle aja jooksul kokku 112 tellimust, kõige suurem ostusumma oli 3012 eurot.

«E-Selver hakkas Tallinna ja Harjumaa teatud piirkondade klientidele kaupade kojuveoteenust osutama alates 9. novembrist 2015. Alates e-Selveri alustamise hetkest hakkab kojutellimise teenuse kasutajate arv lähenema 10 000 kliendini,» selgitas e-Selveri juht Gunnar Obolenski.

«Populaarsemad tooted on sarnaselt tavapoe populaarsemate toodetega, nagu piim, banaan, hapukoor, kartul ning suvisel perioodil arbuus. Veebipoe klientide ostukorv on reeglina suurem võrreldes tavapoega ning enam kui 90 protsenti ostudest ületavad 40 euro piiri. Sellest tulenevalt on keskmine e-poe ostusumma üle 40 euro. Suurimad ostud on olnud ca 10 korda suuremad,» väitis COOP-i kommunikatsioonijuht Martin Miido.

Täispikka lugu loe Harju Elust.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles