Lugeja küsib: kas garantii jaoks tuleb pakend alles hoida?

Maria Joost
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Garantii kehtimiseks pole tarvis pakendit alles hoida, piisab vaid ostutšekist.
Garantii kehtimiseks pole tarvis pakendit alles hoida, piisab vaid ostutšekist. Foto: Peeter Langovits

«Kas selleks, et garantii säiliks, pean hoidma alles ka pakendi? Ostsin hiljuti teleka, mille pakend võtab kodus tohutult ruumi, aga ei julge seda ära visata, sest kardan, et nõnda kaob ka garantii,» tundis lugeja muret.

Vastab Telia venekeelse kommunikatsiooni juht Irina Kuzina:

«Selleks, et garantii säiliks pole vaja pakendeid kodus hoida. Garantii aluseks on ostutšekk. Aga kui klient soovib taganeda müügilepingust ning tagastada Telia e-poest ostetud seadmeid, siis on pakendit vaja. Kauba tagastamiseks on vaja pöörduda 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist sobivasse Telia esindusse, täita kauba tagastamise avaldus, tagastada seade tervena ja komplektsena (koos seadme pakendi, dokumentide ja kaasasolnud lisadega). Telia esindusest ostetud seadmetele tagastamise õigus puudub. Erandjuhtudel võib seadme müünud esindus selle siiski tagasi osta. Võimalusel saame vahetada kauba juhul, kui seadme karp on avamata, originaalpakendis ja uuena müüdav.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles