Reisijad: Elroni rong lahkus ligi pool tundi varem, jättes maha perroonitäie inimesi (10)

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Elron.
Elron. Foto: Margus Ansu

Pärnus ootas 24. juuli õhtul kell 19.02 Tallinnasse sõitvat Elroni reisirongi ligi poolsada inimest, kuid rong oli peatusest väljunud juba kell 18.34, kirjutasid reisijad.

«Täna ootasid Pärnus kell 19.02 Tallinnasse minevat rongi pea poolsada inimest, kahjuks osutus ootamine viimasele Tallinna minevale rongile asjatuks, kuna rong oli lahkunud pool tundi varem,» kirjutas nördinud reisija Postimehele.

Ta rääkis, et segaduses reisjad helistasid infoliinile ning selgus, et rongid sõidavad laupäevase graafiku järgi ja selline teade on ka Elroni kodulehel.

«Ometi olid mitmed reisjad vaadanud Elroni kodulehel kuupäeva järgi rongiaegu ning sinna polnud muudatus jõudnud,» jätkas kirjutaja, kelle sõnul ei andnud ka Elroni infotöötaja reisijaile ammendavaid vastuseid ning jättis inimesed ootama oma kõnet juhul, kui midagi lahenduste osas selgub.

Paraku seda kõnet ei tulnudki ja nii jäid paljud pikaks ajaks asjatult uudiseid ootama. «Lõpuks lahkusid ka kannatlikuimad inimesed, otsides muud transpordilahendust või ööbimisvõimalusi Pärnus,» lisas reisija.

«​Elroni eksituse eest peaks vastutama ikka Elron ise ja pakkuma vähemalt asendusbussi,» kirjutas Postimehele teinegi rongist maha jäänud inimene.

Kui ta infotelefonilt küsis, kas on lootust, et õnnestub organiseerida asendusbuss, vastas Elroni töötaja, et nemad ei ole vastutavad ja kahjuks pole neil võimalik teha muud, kui hüvitada soetatud pileti maksumus.

Elron kinnitas täna oma kodulehel, et seoses Kiisa-Kohila lõigul remondiks kuluva aja ja raudteeliikluse katkestuse ootamatu pikenemisega Kohila-Kiisa lõigul kuni pühapäeva ööni olid nad sunnitud ootamatult sõiduplaani muutma.

Kiiresti tuli ümber korraldada kogu rongiliiklus ning leida võimalus mitmekümne reisi klientide teenindamiseks asendusbussidega. Ainus võimalus oli kasutusele võtta laupäevane sõiduplaan, mil rongid stardivad algjaamadest varem, sest asendusbussid ei saa liikuda samas graafikus rongidega.

Elron andis operatiivsest muudatusest teada meediale ja raadiotele, meiliteavituse tellinud klientidele ning samuti oma kodulehel, lisades jooksvalt täienevat infot kasutades kõiki kanaleid, mis Elroni kasutuses nii lühikese etteteatamise aja korral on.

Elroni kinnitusel on mõistetav, et reisijatele ei olnud nii lühike etteteavitamise aeg piisav. Ettevõte palub kõikidel reisijatel, kel oli pilet soetatud, ent kes ei jõudnud muudatuste tõttu rongile, pöörduda kirjalikult info@elron.ee – kulud kompenseeritakse koostöös remonte korraldava Ederaudtee Infrastruktuuri AS-ga.

Kommentaarid (10)
Copy

Märksõnad

Tagasi üles