Lugeja küsib: miks eksitab Rimi tarbijat aegunud reklaamiga?

Anna-Maria Uulma
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rimi.
Rimi. Foto: Sander Ilvest

«Tallinna Tornimäe Rimis oli eksitav reklaam Corny müslibatoonide juures, kus kolme batooni ostes oli võimalus võita nutikell. Ostsingi ja koju jõudes vaatasin internetist, et kampaania on juba kuu aega tagasi lõppenud,» kurtis tarbija.

Vastab Rimi pressiesindaja Katrin Bats.

Siiras vabandus kliendi ees! Kampaania oli tõesti läbi, ent olime unustanud kampaaniainfoga tooted müügilt eemaldada. Mõistagi oleme valmis kliendilt tooted tagasi ostma, kui võiduvõimalus oli ainus põhjus, miks ta just selle toote valis.

Püüame olla edaspidi tähelepanelikumad.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles