Lugeja küsib: miks on mobiil-ID toega SIM-kaardid otsas?

Maria Joost
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Mobiil-ID.
Mobiil-ID. Foto: Mihkel Maripuu

«30.07 2016 käisin Lõunakeskuse Tele2 esinduses. Klienditeenindaja teatas, et neil pole Mobiil-IDga SIM-kaarte. Tuleb alles nädala pärast. Kõigile on teada, et see teenus kogub järjest rohkem populaarsust.

Sooviks teada, et kuidas ei suuda 2007. aastal loodud teenusega Tele2 kaasas käia. Mis põhjusel pole Tele2 tellinud varuga SIM-kaarte?» küsib lugeja.

Vastab Tele2 Eesti kommunikatsioonijuht Egle Merbach:

«Seoses väga suure nõudlusega mobiil-IDga liitumise vastu on mobiil-ID toega SIM-kaardid ajutiselt Tele2 esindustes otsas. Uus kogus mobiil-ID SIM-kaarte jõuab sel nädalal, nii et alates järgmisest nädalast on kõik kliendid teretulnud meie esindustesse mobiil-IDga liituma.

Alates märtsikuust ei pea Tele2 kliendid käima mobiil-IDga liitumise eest välja kümne euro suurust riigilõivu, vaid see ajatatakse väga väikeste osadena mobiil-ID igakuise tavapärase kuutasu juurde. Pärast liitumistasu kaotamist on klientide huvi mobiil-ID vastu hüppeliselt tõusnud.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles