Pank hakkab pakkuma teenust, mida enamik kliente veel kasutada ei saa (1)

Maria Joost
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kontaktivaba makse.
Kontaktivaba makse. Foto: JUSS SASKA

Kuigi puutevabasid pangakaarte hakati välja jagama alles eile, on Swedbanki nutirakenduses juba võimalik antud teenus väljalülitada.

Möödunud nädala lõpus toimus Swedbanki igakuine elektrooniliste kanalite hooldustööd, mis seekord tõid kaasa mitu muudatust panga digikanalites.

Uuendused mobiilipangas

  • Et peagi hakkab Swedbank vahetama oma klientide tänaseid kaarte viipemaksekaartide vastu, lisandus mobiilipanka viipemakse sisse ja välja lülitamise võimalus.

Uuendused internetipangas

  • Alates eilsest sai võimalikuks viipemakse võimekusega ISIC MasterCard Tudengikaartide tellimine.
  • 17. augustist on võimalik klientidel, kes tellivad uue või asendatud krediitkaardi posti teel, tellida PIN-kood internetipanka. Internetipanka tellitud PIN-kood kuvatakse kliendile kaardi aktiveerimise käigus. Pärast kaardi aktiveerimist ei ole PIN-kood internetipangas enam kättesaadav. Kaardi aktiveerimiseks saab klient PIN-koodi kasutada maksimaalselt kolm korda.
  • Loodi korteri- ja majakasko lehele taotluse esitamise ja lepingu sõlmimise võimalus internetipangas. Seni sai lepingut sõlmida vaid panga esindustes.
Kommentaarid (1)
Copy
Tagasi üles