Maal elav naine ei saanud bussile piletit osta, kuna tal puudus internet (4)

Eleen Laasner
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Lux Expressi buss.
Lux Expressi buss. Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Möödunud nädala reedel pöördus Meie Maa toimetuse poole Saaremaa elanik, kes jäi maha 13.43 paiku Tagaverel peatunud ja Tallinnasse sõitvast Lux Expressi bussist, kuna buss oli täis ja naisel eelmüügist ostetud piletit polnud.

Et sarnase probleemi ees võivad seista teisedki inimesed, uurisime, kuidas peaks inimene ennetama taolist olukorda, kirjutas Meie Maa. Nimelt pole naisel internetti ega võimalust seega piletit veebist osta.

«Mind häirib see, et tegu on eheda näitega sellest, kuidas on mõeldud ainult linnainimestele ja järjekordselt sõidetakse üle maainimestest. Tütar pakkus küll, et paneb pileti mulle posti, aga kes teab, kui kaua see posti kaudugi kohale tuleb,» rääkis bussist maha jäänud reisija. 

Lux Express Grupi teenindus- ja müügijuht Sander Lõhmus tõdes, et kahjuks on tõepoolest nii, et sõltumata peatusest tagab bussis istekoha vaid eelmüügist ostetud pilet. Täispikka lugu saab lugeda Meie Maast.

Linnainimese vastukaja

Eelnevale loole reageeris üks Postimehe lugeja Tartust. Tema sõnul ei nöögita mitte ainult maainimesi. «Olen üks neist vähestest inimestest, kes igal hommikul Tartust Tallinnasse tööle ja õhtul Tallinnast tagasi Tartusse koju sõidab. Kuna sõidan igal tööpäeval, siis näen neid probleeme lähedalt,» alustas Vilja oma juttu.

«Varasemalt oli bussijaam avatud kella 5.30st, ühel toredal esmaspäeval oli lihtsalt uksel silt «Avatud kella 6.00st» ja seda ilma eelneva etteteatamiseta,» lisas ta. Naise sõnul võib muidugi linnavalitsus või kes iganes sellega tegeleb korraldada oma tööaega ise, aga tol hommikul olid mitmed inimesed arvestanud võimalusega, et trükivad pileti hommikul bussijaamast piletiautomaadist välja. «Sellest hommikust alates on igal hommikul keegi probleemi ees, et oma piletit välja printida ei saa,» kurtis lugeja.

«Teile võib küll kummaline tunduda, aga mitte igaühel ei ole nutitelefoni ja mitte igaüks ei oma kodus printerit,» ütles Vilja. Asjaajamine tundub tema sõnul meie riigis olevat küll kellegi teise, kui maksumaksja huvides.

«Ja veel me võime ju väidelda teemal, kui palju kokkuhoidu annab bussijaama poole tunni võrra hiljem avamine, aga seni ootab igal hommikul minuga koos üle kümne inimese tuule, vihma ja külma käes hommikust 5.45 Tartust Tallinnasse väljuvat bussi, esmaspäeviti aga üle 20 inimese. Samuti ei saa enam hommikuti bussijaamast sooja kohvi osta, sest kohvik on luku taga,» jätkas ta.

«Nüüd võite ju väita aga miks ma rongiga ei käi? Aga selle pärast, et rongid on pandud käima pensionäridele vist, sest 8.30ks ei ole võimalik Tartust mitte ühegi rongiga Tallinnasse tööle saada, samuti ei sobi tagasisõidu ajad tööinimesele,» kurtis naine.

Kommentaarid (4)
Copy
Tagasi üles