Tuntud firma nime määrivad uut tüüpi petukirjad

Hanneli Rudi
, Tarbija toimetuse juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sony kinnitusel nemad loosivad välja kõrvaklappe, aga mitte raha.
Sony kinnitusel nemad loosivad välja kõrvaklappe, aga mitte raha. Foto: SCANPIX

Sony andmetel on vähemalt üks Eesti elanik saanud suure rahalise kahju, kuna jäi uskuma petukirja, nagu loosiks Sony välja suuri rahasummasid.

«Seoses viimasel ajal populaarseks muutunud nn Nigeeria petukirjadega kutsume inimesi üles tähelepanelikkusele ja ettevaatlikkusele! Nimetatud kirjades teavitatakse kirja saajat suurest loosivõidust, mille olevat justkui välja loosinud Sony,» teatas OÜ Miterassa/ Sony Centeri jaemüügijuht Kadri Metsküll. Ta toonitab, et kui inimene ei ole osalenud loosimistes, loteriides vms, siis ei ole võimalik ka nendes võita.

Metskülli sõnul korraldavad Sony ja Sony Center tarbija- ja reklaamikampaaniaid, kuid üldjuhul peavad kliendid avaldama vabatahtlikult ja ennetavalt soovi nendes osaleda.

Ka ei ole selliste loosimiste võitude väärtused kunagi ülisuured ning nende kättesaamiseks ei ole vaja võitjatel teha omapoolseid investeeringuid või makseid. «Meie kampaaniate auhindadeks on tavaliselt Sony tooted kõrvaklappidest kaamerate ja teleriteni välja. Ehk auhindade väärtus jääb mõistlikkuse piiridesse,» ütles Sony esindaja.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles