Kogemus riknenud kaubaga jättis kliendile mõru maitse suhu

Maiken Mägi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Aldo Luud / Õhtuleht

Poest ostetud suitsukanakoiva söömine tekitas naisel kehva enesetunde, pood aga keeldus esiti riknenud toodet hüvitamast, kuna ostjal puudus tšekk.

«Käisime 31.08. Tammsaare tee XL Säästumarketis ja ostsime vaakumpakendis suitsukanakoiba. Naine sõi natuke seda ja tundis, et see on imeliku maitsega. Ma proovisin seda ja see oli halvaks läinud. Läksime tagasi poodi umbes kümme minutit hiljem, et asjale selgitust saada. Kuna me tšekki ei võtnud, siis seisime sama kassa ja müüja juures, kes meid teenindas, aga juhataja ütles, et ilma tšekita pole midagi teha,» kirjeldas lugeja poes aset leidnud juhtumit.

Mees märkis, et kuigi ostu oleks saanud tõendada poesolevate kaamerate abil ning ka müüja võis tema väitel seda tunnistada, aga see juhatajat ei huvitanud. «Summa ei olnud suur, aga oleks piisanud viisakast käitumisest ja vabandusest, mitte klientidele vastu haukumisest. Naine on mitu korda oksendanud ja tundis end õhtulgi veel väga halvasti,» lisas ta.

Rimi Eesti Food AS-i sisekommunikatsiooni spetsialist Monika Kaljusaar tõdes, et kuigi ettevõttes kehtib värskuse garantii, on siiski nende reeglites kirjas, et tagastatava tootega peab olema kaasas ostutšekk ning samal põhjusel seda ka kliendilt küsiti.

«Siiski soovime kliendi ees vabandada ja hüvitada toote maksumuse, selleks palume kliendil tagasi kauplusesse pöörduda talle sobival ajal või võtta ühendust meie klienditoega telefonil 6056333,» soovitas ta.

Kaljusaar lisas, et kliendi nimetatud toote kvaliteeti uuriti ning rohkem kaebusi pole kauplustele selle osas laekunud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles