Reisikorraldajad jätavad ära jäänud reisi eest 45 eurot endale

Sirje Niitra
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Egiptusest saabujad Tallinna lennujaamas.
Egiptusest saabujad Tallinna lennujaamas. Foto: Toomas Huik

Kui reisiettevõte on välisministeeriumi tungivale soovitusele viidates öelnud üles tarbijaga sõlmitud pakettreisilepingu, siis on tarbijal õigus tasutud reisitasu tagasi saada, jättes endale põhjendatud kulutused, mis praegustel andmetel jäävad 45 euro (704 krooni) piiresse.


Selliste kulutuste alla käib näiteks reisi komplekteerimine, hotellide broneerimine, reisijale organiseeritud viisa, kuid samuti kõik muu reisi organiseerimiseks tehtu. Mitmed reisikorraldajad on teatanud, et sellised kulutused on keskmiselt 45 eurot (704 krooni) reisija kohta.

Eesti reisikorraldajad on teavitanud tarbijakaitseametit sellest, et esmajärjekorras soovitakse olukorda lahendada kokkuleppe saavutamise kaudu, pakkudes esimese võimalusena asendada reisi väljalennu kuupäevad ning teisena valida asendusreis reisikorraldaja poolt pakutavatesse sihtkohtadesse.

Reisikorraldajad on kinnitanud tarbijakaitseametile, et käesoleval hetkel Egiptuses puhkavate reisijate reisilepinguid üles ei öelda, kuid olukorda jälgitakse pidevalt ning valmisolek reisijate naasmise korraldamiseks on olemas.

Tarbijakaitseamet kutsub ettevõtjaid ja reisijaid üles vastastikku kannatlikkusele ja mõistvale suhtumisele ootamatult tekkinud komplitseeritud olukorra tagajärgede lahendamisel, kuivõrd see on mahukas ja keerukas mõlemale poolele.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles