Ostja kahtlustab mobiilimüüjat tüssamises

Hanneli Rudi
, Tarbija toimetuse juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Samsungi nutitelefon.
Samsungi nutitelefon. Foto: Reuters/ScanPix

Tallinnas oma emale nutitelefoni ostma läinud naine kahtlustab Elisa müüjat tüssamises, sest nõuti alusetult kallima teenusepaketi valimist.

 «Sooviksin teie kaasabil saada vastust mobiilifirmalt Elisa. Asi on selles, et  esmaspäeval, 5. septembril läksin koos külla tulnud emaga uut telefoni ostma. Eelmainitud firma esinduses ootas meid ebameeldiv üllatus,» kirjutas venekeelse Postimehe poole pöördunud naine.

Naise ema soovis osta järelmaksuga telefoni Samsung J3. Müüja aga ütles naistele, et seda telefoni saab järelmaksuga osta vaid juhul, kui ostja loobub oma senisest kõnepaketist ja valib kallima. Praegu maksab telefoni osta soovinud naine kuus eurot kuus nii kõnede kui andme side eest. «Noor mees ütles, et kindlasti tuleb valida vähemalt kümneeurone pakett. Ema otsustas võtta mõtlemisaja,» rääkis lugeja.

Telefoni soovinud naine sõitis koju tagasi ja läks järgmisel päeval Narvas Elisa esindusse, kus ilma igasuguste täiendavate  küsimustega müüdi talle soovitud telefon. Kusjuures ei lausutud sõnagi selle kohta, et ta peaks vahetama oma senise paketi kallima vastu.

«Kui ma läksin Elisa kodulehele, siis leidsin info, et seda telefoni saab järelmaksuga osta, kui on olemas kõnepakett miinimummaksumusega viis eurot,» rääkis naine. Naise sõnul tekib küsimus, kas pealinna esinduses töötanud müüja soovis neid petta. «Miks inimesed ei tea, mida nad müüvad?» imestas naine.

Elisa pressiesindaja Marika Raiski kinnitusel on tegu inimliku eksitusega, sest Samsung J3 saab iga Elisa klient osta alates teenusega 5 eurost.

«Vabandame kliendi ees, et taoline olukord tekkis,» ütles Raiski.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles