Rimi: kliendid pole meile makaroni- või teepakke tagasi toonud

Kadri Ratt
, toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pakendikonteinerite sisu sorteerimisliinil.
Pakendikonteinerite sisu sorteerimisliinil. Foto: Liis Treimann

Rimi Eesti Food ASi kommunikatsioonispetsialist Katrin Batsi sõnul on nende kauplused pakendijäätmete tasuta tagasivõtmise kohustusest küll teadlikud, kuid seni pole kliendid neid tagastada soovinud.

«Rimi kauplustel pole sellist kogemust, et mõni klient sooviks meilt ostetud ning kasutatud makaroni- või teepaki vms tagasi kauplusesse anda,» ütles Bats Postimees.ee´le.

Tema sõnul on nad seadusest teadlikud ning Rimi kaupluste vastutavad töötajad on klientidele mõeldud taara tagastamisvõimalusega kursis. «Soovi korral on kliendil võimalik oma pakenditaara kauplusesse jätta. Hetkel ei oska küll kindlalt väita, kas kõikides kauplustes on sellekohased sildid väljas, aga kindlasti tegeleme sellega, et need sinna saaks,» märkis Bats.

Hetkel Rimi kauplustes kaubataara tagastamiseks spetsiaalseid anumaid või prügikaste tema sõnul väljas pole, kuid juhul, kui pakendijäätmete tagastamine muutub populaarseks ning selle järele tekib nõudlus, mõtleb Rimi Batsi kinnitusel kindlasti ka spetsiaalsete anumate soetamise peale. «Täna aga ei ole selleks vajadust olnud,» lisas ta.

Batsi sõnul sorteerivad Rimi kaupluste töötajad kõik pakenditaarad nagunii eraldi ning seejärel saadetakse need kesklattu utiliseerimiseks. «Seega, kui täna klient tuleks oma taaraga, siis me lisaks selle kaupluse taara hulka ja saadaks samuti kesklattu utiliseerimisse,» selgitas ta.

Klaas- ja plastpudelite tagastamiseks mõeldud taaraautomaadid on olemas kõikides Rimi kauplustes, väljaarvatud Jõhvis, kus klient suunatakse lähedalasuva Säästumarketi taaratagastuspunkti.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles