Lennufirma saadab 11 000 töötajat naeratuskursustele

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ameerika lennufirma Delta Air Lines võttis tõsiselt ette teeninduskvaliteedi parandamise.
Ameerika lennufirma Delta Air Lines võttis tõsiselt ette teeninduskvaliteedi parandamise. Foto: SCANPIX

Läinud aastal suure uuringu järel kõige kehvema teenindusega Ameerika lennufirmaks nimetatud Delta Air Lines võttis oma maine ja teeninduse parandamise tõsiselt käsile ning saadab 11 000 töötajat naeratuskursustele.

Uuring paljastas, et ükski teine Ameerika lennufirma ei suuda Delta Air Lines`i ületada personali kohta laekunud kaebuste arvu poolest, vahendas VG Nett.

Nüüd tahab firma teeniduskvaliteeti parandada ning mulluse piinliku olukorra selja taha jätta. Naeratuskursustele saadetakse osa nii parda- kui ka maapersonalist ja kõik, kes otseselt klientidega kokku puutuvad. Kokku lähevad kursused maksma kaks miljonit dollarit ehk 1,47 miljonit eurot.

Samuti on firma klientidega suhtlemiseks loonud uued juhtmõtted. Näiteks ei tohiks reisijat hilinemise pärast manitsema hakata, vaid otsida talle uus lennuvõimalus. Samuti ei tohiks Delta teenindajad pagasitasude kohta tõstatatud küsimustele vastates peituda igavana vabanduse - kütuse hinnatõusu taha, vaid selgitama, et firmal on nii-öelda à la carte teenusteprogramm ja valik on kliendi enda teha.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles