Lugeja küsib: miks on Rimi klienditerminal päevade kaupa rikkis?

Maiken Mägi
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kliendikaardi pakkumiste nägemiseks ette nähtud terminal Rimis.
Kliendikaardi pakkumiste nägemiseks ette nähtud terminal Rimis. Foto: Mati Hiis / Õhtuleht

«Miks on Telliskivi Rimis soodustuste terminal alati rikkis? Isegi õnneratta kampaania ajal sai ühe korra keerutatud ja järgmine päev oli nagu naksti masin rikkis, paber otsas või ekraan niisama must, ja keegi ei tegele mitmeid päevi sellega. Neljas päev juba masin kinni, esimene päev ei olnud nagu sinihallitusjuustu isu (30 protsenti odavam), mida sai keerutatud ja teine päev ei saanud ühtki isu tekkidagi,» kurtis lugeja.

Vastab Rimi pressiesindaja Katrin Bats.

Terminalidega oli meil möödunud nädalal tõesti tõrkeid, mida jooksvalt lahendada püüdsime. Mõnel puhul see ka kiirelt õnnestus, ent paraku peame tunnistama, et vahel võttis ka veidi enam aega.

Vabandame klientide ees! Tegemist oli tehnilise rikkega, mida me ei osanud ette näha. Püüame vigadest õppida, et edaspidi taolisi eksimusi vältida.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles