Teavituskampaania tõstis eestlaste köögiviljade isu

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eestlaste teadlikkus puu- ja köögiviljade söömisest näib olevat kasvanud.
Eestlaste teadlikkus puu- ja köögiviljade söömisest näib olevat kasvanud. Foto: Rimi Eesti Food AS

Mullu sügisel tehtud puu- ja köögiviljade teavituskampaania tõstis inimeste teadlikkust ja poeketi kinnitusel ka huvi värske toidukraami vastu.

«Kampaania järeluuring näitas, et õigest puu- ja köögiviljade söömise kogusest teadlike inimeste arv suurenes kaks ja pool korda,» ütles Tervise Arengu Instituudi (TAI) kommunikatsiooniosakonna juhataja Helen Noormets.

Ta kordas nende jaoks, kelleni eelmise aasta kampaania sõnum ei jõudnud, üle: iga päev tuleb süüa vähemalt viis peotäit puu- ja köögivilju.

«Kuigi puuviljade tarbimine on aastatega paranenud, süüakse köögivilju endiselt kaugelt alla soovitusliku piiri,» pidi Noormets samas tõdema.

Rimi poekett, kes osales ka TAI korraldatud kampaanias, teatas, et nende külastajate seas on värske kraami tarbimine kasvanud. Kliendid ostavad varasemast enam toorsalateid ning samuti on kasvanud huvi kvaliteetsemate ja eksootilisemate puuviljade vastu.

«Varem olid näiteks populaarsemad Poola päritolu õunad, täna lähevad enam kaubaks õunasordid Hollandist,» tõi Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuht Andrija Lilleoja näite. «Eksootilistest puuviljadest on kasvanud müüginumbrid arvestatavalt avokaado, hurmaa ja granaatõuna osas,» lisas ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles