Kliendikaartidel on varsti aegumas miljoneid eurosid boonusraha (3)

Maiken Mägi
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Jaekettide kliendikaardid.
Jaekettide kliendikaardid. Foto: Aldo Luud / Õhtuleht

Aegajalt tuleks jälgida, kui kaua kehtib ja palju on kogunenud kliendikaardi boonusraha, sest kui tähtaeg möödas, pole kaotatud boonusega enam midagi peale hakata.

Hetkel koidab boonusraha aegumise tähtaeg eelkõige Partnerkaardi omanikele, sest eelmisel aastal kogutud boonuspunktid tuleb ära kasutada jaanuarikuu jooksul.

Tallinna Kaubamaja Grupi ASi Partnerkaardi arendusjuhi Rene Paats usub, et aktiivsel kliendil  on punktide kulutamiseks piisavalt aega - näiteks 31. detsembril tehtud ostu eest saadud punkte saab kasutada veel terve jaanuari vältel ja piiramatult nii Selverites, Kaubamajas, I.L.U. poodides, ABC KINGas kui SHU-s.

Kommentaarid (3)
Copy
Tagasi üles