Sirje Niitra: tere tulemast tagasi, Tere!

Sirje Niitra
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sirje Niitra
Sirje Niitra Foto: Peeter Langovits

Tarbijana olen pahane, et ma seda Tere toodet, millega harjunud, oma kodusest Comarketist eilsest enam ei saa. Aga ma olen pahane ka toiduainete kallinemise pärast, millel ei näi lõppu tulevat.


Tarbija ei tohiks tootja ja kaupmehe omavahelises kähmluses kannatajaks jääda. Teiseks ei taha tarbija, et talle valetataks. Kui Comarket ütleb, et kõrvaldas Tere toodangu, kuna see teatas lepingu lõpetamisest ja hinnatõusust, aga Tere kinnitab, et pole tahtnud ei üht ega teist, siis üks neist valetab.

Äriühingute omavahelises suhtlemises peaks lepingute kõrval kehtima ka head äritavad. Need peaks välistama selliste radikaal­sete meetmete kasutamise ja siltide riputamise lettide kohale.

Tuntud majandusekspert Andres Arrak kiitis hinnatõusu vastu sõttamineku heaks ja tuletas meelde, et inimene saab vihaseks poes. Ta ei lähe tootja hoovi peale hinnatõusu kohta vastust nõudma, vaid pärib poodnikult, mispärast nii palju. Seega peavad just need tootjate ja vahendajate hinnasurvele vastu astuma.

Kõigele vaatamata loodan, et Tere tuleb peagi Comarketisse tagasi. Tere tulemast talle!
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles