Sinu brauser on natuke ajast maha jäänud. Et kõik töötaks, nagu vaja, palun uuenda enda brauserit.
Küpsised aitavad meil teenuseid edastada. Meie teenuseid kasutades nõustute sellega, et kasutame küpsiseid. ROHKEM INFOT >

Lugeja küsib: miks tegi pank nii sarnase kujundusega deebet- ja krediitkaardi?

KOMMENTEERI PRINDI ARTIKKEL
Vasakul Swedbanki uus deebetkaart, paremal krediitkaart. | FOTO: swedbank.ee

«Mul on nii viipemakse võimalusega Swedbanki deebet- kui ka krediitkaart, kannan mõlemat igapäevaselt kaasas. Kaardid on aga ühtmoodi valged ja ornamentidega ning mõlemal on viipemakse märk - minumeelest on need üsna sarnased ja võivad kergesti segamini minna. Kas pank pole kujunduse puhul sellele mõelnud?» küsis lugeja.

Vastab Swedbanki pressiesindaja Mart Siilivask.

Deebetkaart Pluss on meie kõige uuem kaart. Selle loomisel arvestasime klientide tagasisidega ja lõime elegantse kuldsete elementidega valge kaardi. Eristatavus on loomulikult oluline, selleks on kaartidel eri värvi logod ja mustrid (erineva disainiga) ning samuti on kaardil olemas kaarditüübile vastav kiri (debit või credit).

Oleme hiljuti uuendanud ka kõiki Swedbanki brandi kujunduselemente ja värve ning arendame kindlasti ka kaartide kujundusi edasi. Siinkohal arvestame kindlasti ka vajadust veel selgema eristatavuse järele. Täname klienti tagasiside eest.

Kui kliendil on mitu viipemakse võimalusega kaarti, siis selle kaardi, mida igapäevaselt ostude sooritamiseks kasutatakse, saab näiteks asetada käepärasemasse kohta, kust oleks mugav seda viipamiseks välja võtta.

Tagasi üles