Tarbijakaitse võtab kaebusi vastu ka Facebookis

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Fragment tarbijakaitse Facebooki lehelt.
Fragment tarbijakaitse Facebooki lehelt. Foto: Tarbija24

Tarbijakaitseamet on mitmete teiste asutuste eeskujul astunud inimestele sammukese lähemale, avades oma lehekülje ka populaarses Facebooki suhtluskeskkonnas.

«Facebook on tänaseks  paljuski välja kasvanud oma pelgalt suhtlusvõrgustiku laadsest olemusest ning  muutunud muu hulgas  ka aktiivseks reklaami keskkonnaks. Avades populaarses sotsiaalmeedia kanalis lehekülje, soovis Tarbijakaitseamet olla  kohal sündmuste keskpunktis ja vajadusel pakkuda kiiret ja asjakohast abi ning informatsiooni,» rääkis ameti peadirektor Andres Sooniste.

«Facebook on kujunenud väga oluliseks vahendiks info kiireks levitamiseks  üheaegselt paljude tarbijateni ning lühinägelik oleks selles protsessis pelgalt kõrvaltvaatajaks jääda» jätkas ta.

Märtsi teisest nädalast alates on huvilistel võimalus saada tarbijakaitset puudutavat informatsiooni  ameti Facebooki leheküljelt. Samuti on suhtluskeskkonna kasutajatel  võimalus tarbijakaitse leheküljele postitada küsimusi või arutleda teemakohaste probleemide üle.

Lisaks on ameti Facebooki lehel kaebuse  esitamise vorm, mis tähendab, et tarbija saab oma pöördumise esitada läbi suhtluskeskkonna. Vormi juurde on võimalik üles laadida ka kaebusega seotud dokumendid nagu avaldus müüjale ja ostu tõendav dokument.  

Tarbijakaitseameti Facebooki lehekülg asub siin

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles