TNS Emor uuris toiduliidu palvel tarbijate ostuharjumusi Eestis. Uuringust selgus, et ostjad otsivad poodidest üha enam odavamaid toidukaupu.
Eestimaalased otsivad poest aina odavamat toidukaupa
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Uuringus osales 1500 inimest üle Eesti ning toiduliidu juhi Sirje Potisepa sõnul tuli nende inimeste vastustest selgelt välja, et inimesed on muutunud hinnatundlikumaks, vahendasid Vikerraadio uudised.
«Kui varasemalt tarbijad käisid rohkem igapäevaselt poes, siis nüüd käiakse harvem poes, külastatakse mitut kauplust järjest ja tarbijad otsivad odavamaid tooteid ja ostavad eelkõige kampaaniatooteid,» rääkis Potisepp.
Samuti ilmnes uuringust, et inimesed on hakanud leppima poodide omatoodete ehk private labelitega ja suhtumine neisse on paranenud.