Tarbijatele meeldivad suured poed ja soodusmüügid

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tallinna Kaubamaja osturalli.
Tallinna Kaubamaja osturalli. Foto: Mihkel Maripuu

Täna esitletud uuring näitab, et Eesti tarbijad eelistavad teha sisseoste suurtes kauplustes ning on avatud kõiksugustele sooduskampaaniatele.

Toiduliidu palvel tarbijaid küsitlenud uuringufirma TNS Emor uuringutejuht Aivar Voog nentis, et inimestele meeldib osta suurest poest ja seetõttu läheb ka kaubanduskeskustel võrdlemisi hästi. Väitega «Eelistan teha sisseoste suuremas kaupluses, kus on palju erinevaid tooterühmi» nõustus 82 protsenti vastanutest.

Seda tulemust toetasid ka vastused küsimusele, kust inimesed viimase paari nädala jooksul sisseoste olid teinud. Suurema osatähtsusega olid vastuste seas Selver, Maxima, Säästumarket, Rimi, Konsum ja Prisma.

Omaette edetabel sai küsitluse käigus kokku ka sooduskampaaniate tuntusest. Selles vallas olid esireas Laadapäevad Selveris, Väikese Taksi Päevad Konsumis, Hullud Päevad Stockmannis, Kaubamaja Osturalli ning Rimi Tudish Piip.

Sooduskampaaniate üldine populaarsus näitab samuti kasvutrendi. Voogi sõnul on näha, et Eesti inimesed on allahindlustele avatud ja ootavad neid.

Samas märkis uuringutejuht sedagi, et niisama kulutama enam kampaaniamüükidele ei minda. Inimesed planeerivad enne poodi minekut rohkem ja mittevajalikke oste tehakse varasemast vähem.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles