Pärast esimest eurokuud vähenes tarbijakaebuste arv

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Inimesed näivad olevat euroga harjunud ning tarbijakaebuste arv väheneb.
Inimesed näivad olevat euroga harjunud ning tarbijakaebuste arv väheneb. Foto: SCANPIX

Kui esimesel eurokuul ehk tänavu jaanuaris märkas tarbijakaitseamet kaebuste ja muude pöördumiste olulist kasvu, siis veebruar tõi selles osas rahunemise – pöördumiste arv vähenes kuuga 700 võrra.

«Jaanuari suurem pöördumiste arv on seotud euroalaga liitumise ja sellest tingitud pöördumiste arvu kasvuga,» selgitas ka amet oma teates.

Kaebuste vähesuse üle ei saa tarbijakaitse siiski veebruari andmeid arvestades kurta – inimestelt tuli kaebusi, telefonikõnesid, päringuid ning isiklikke pöördumisi kokku 2874 korral (jaanuaris oli pöördumisi kokku üle 3500).

Nii kaebuste kui telefonikõnede kaudu oli kõige rohkem tarbijail probleeme tööstuskaupadest jalatsite ning erinevate tehnikatoodetega, teenuste osas aga turismiteenustega ning internetikaubandusega.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles