Sinu brauser on natuke ajast maha jäänud. Et kõik töötaks, nagu vaja, palun uuenda enda brauserit.
Küpsised aitavad meil teenuseid edastada. Meie teenuseid kasutades nõustute sellega, et kasutame küpsiseid. ROHKEM INFOT >

Lugeja küsib: miks lotovõitu ei kanta automaatselt minu arvele?

KOMMENTEERI PRINDI ARTIKKEL
Saada vihje
Kui lotopilet soetatud ja loosimine toimunud, peab iga mängija ise võidule järele minema, kuid suurtabamuste korral püüab Eesti Loto teda ise üles leida. | FOTO: Elmo Riig / Sakala

«Miks Eesti Loto ei kanna püsikliendi lotovõitu automaatselt tema arveldusarvele? Soomes ei pea neid pileteid kontrollimagi, mis on nimeliselt ostetud, võidud laekuvad ise arvele, kui ei käi piletit kontrollimas,» kirjutas lugeja.

Vastab ASi Eesti Loto turundus- ja müügidirektor Annely Luikmel.

Eesti Loto veebikliendid saavad automaatselt oma arveldusarvele võidud summas kuni 2000 eurot. Suurema võidu saajad peavad tulema kontorisse võitu vormistama.

Terminalist pileti ostnud kliendid peavad siiski oma võitu ise terminalis kontrollima ning 650 eurost suuremate võitude korral selle elektroonselt, digiallkirjastatud avalduse alusel või Eesti Loto kontoris kohapeal vormistama, sest meil on teada vaid mängija isikukood, kuid mitte nimi või arvelduskonto number. Juhul kui 650 eurost suurem võidusumma hakkab aeguma, siis võtab Eesti Loto mängijaga rahvastikuregistri andmeid kasutades ühendust.

On olemas ka kolmas variant, kus mängija on küll Eesti Loto mängukonto omanik, kuid eelistab pileti osta kaupluse lototerminalist. Sel juhul näeb mängija terminalist ostetud piletite veel vormistamata võite ning saab need siis vastavalt kohale tulles või digiallkirjastatud avalduse alusel vormistada.

Soome lotofirmas Veikkaus on kasutusel kliendikaart, isikutuvastus ei ole seal kohustuslik. Kliendikaardi omanikud on registreerumisel andnud lotofirmale kõik vajalikud andmed ja nõustunud tingimustega selleks, et võidud automaatselt mängija kontole üle kanda.

Tagasi üles