Kuidas sotsiaalmeedias tööandjatele silma jääda

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Olaf von Lieres / Panthermedia / Scanpix

Sotsiaalmeedia kanalid on tööotsijatele suureks abiks, kuid selleks, et potentsiaalsele tulevasele tööandjale silma jääda, tuleb teiste seast eristuda põhjalikult läbi mõeldud profiiliga. 

Lifehacks.org vahendas lihtsaid nippe, kuidas end sotsiaalmeedias paremas valguses näidata ja professionaalselt tutvustada.

Näita enda isiksust – lisaks tööalastele saavutustele on oluline näidata inimestele, milline sa tegelikult oled - inimesed teevad koostööd sinuga, mitte ainult sinu tööalaste saavutustega. 

Kasuta erialast keelt - lisades enda tutvustusse oma ala professionaalide poolt kasutatavaid sõnu, mis on suunatud sinu eriala inimestele, on potensiaalsetel tööpakkujatel sind lihtsam otsingumootorite kaudu üles leida.

Väldi endale trendikate tiitlite külge kleepimist – Kuigi müügiguru ja maailmarändur võib kõlada uhkelt, jätab see sinust professionaalsuse asemel ebakompetentse mulje. Selle asemel tasub lihtsalt tiitleid kasutamata oma laialdane kogemustepagas lahti kirjutada. 

Uuenda oma profiili regulaarselt – olgu selleks siis praeguses töökohas edutamine, uues ettevõttes või oma äriga alustamine. Profiili uuendus annab ka teistele märku sinu saavutustest ja teemadest, millega sa kursis oled ning see avab sulle uusi tööalaseid võimalusi.

Vaata üle sotsiaalmeedia profiilipildid – lae endast üles viisakas ja korrektne foto, sest see on esimene asi, mida värbajad sinu profiili puhul märkavad.

Kontrolli õigekirja – isegi väike kirjaviga võib inimestele silma hakata ja jätta sinust lohaka mulje.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles