Sinu brauser on natuke ajast maha jäänud. Et kõik töötaks, nagu vaja, palun uuenda enda brauserit.
Küpsised aitavad meil teenuseid edastada. Meie teenuseid kasutades nõustute sellega, et kasutame küpsiseid. ROHKEM INFOT >

Viis tervislikku jäätist, mida on kodus imelihtne valmistada

KOMMENTEERI PRINDI ARTIKKEL
Saada vihje
FOTO: Eero Vabamägi / Postimees

Jäätiseisu korral ei pea esimese asjana alati samme toidupoe poole seadma, ka kodus on võimalik lihtsate vahenditega valmistada tervislikku ja isuäratavat jäätist.

Lifehack.org tõi välja viisid, kuidas valmistada kodus erinevat sorti jäätiseid, mis sisaldavad vähem kaloreid kui poejäätised.

Sidruni- ja petijäätis – vispelda suures kausis sidrunimahl suhkruga, lisa pett ja vahukoor ning sega kõik ühtlaseks massiks, aseta segu külmikusse.

Šokolaadi- ja pähklivõijäätis – blenderda kreeka jogurt, külmutatud banaanid,kakaopulber ja vahtrasiirup ühtlaseks massiks. Seejärel lisa segule natuke maapähklivõid ja blenderda segu paar sekundit. Jäätis on valmis kohe söömiseks.

Virsikujäätis – mikserda kausis rasvavaba piim, suhkruasendaja, muna, külmutatud või tavalised virsikuviilud ja mandliekstrakt ühtlaseks massiks ning aseta saadud segu külmikusse tahenema.

Kookosejäätis – blenderda kookospiim, kookoshelbed, vanilliekstrakt, vahtrasiirup ja külmutatud banaanid ning aseta saadud segu külmikusse.

Banaanijäätis – mikserda kausis külmutatud banaanitükid koos väherasvase piimaga ühtlaseks massiks, serveeri kreeka pähklitega ja tarbi kohe.

Tagasi üles